چه این کار معنی است که اگر 25 درصد عملکرد کلیه چپ
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه این کار معنی است که اگر 25 درصد عملکرد کلیه چپچه به این معنی که اگر شما 25٪ عملکرد کلیه چپ؟ به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی، پزشکان همیشه شما را به برخی از آزمون مربوط به عملکرد کلیه، پس از آن شما خواهد شد گفت که چگونه بسیاری از عملکرد شما هنوز هم داشته باشد. سپس، آیا می دانید تابع درصد کلیه یعنی چه؟ بعد، من به شما بیشتر در مورد عملکرد کلیه بگویید.

عملکرد کلیه و چگونه برای اندازه گیری آن چیست؟

عملکرد کلیه، در نفرولوژی، نشانه ای از وضعیت کلیه و نقش آن در فیزیولوژی کلیه است

بیشتر پزشکان استفاده از غلظت مواد زائد از کراتینین و اوره (U)، و همچنین به عنوان الکترولیت (E)، برای تعیین عملکرد کلیه. این اقدامات کافی برای تعیین اینکه آیا یک بیمار از بیماری کلیوی رنج می برند.

با این حال، نیتروژن اوره خون (BUN) و کراتینین نمی شود بالاتر از محدوده طبیعی مطرح تا 60 درصد از عملکرد کل کلیه از دست داده است. از این رو، میزان دقیق تر فیلتراسیون گلومرولی یا تقریب آن از کلیرانس کراتینین اندازه گیری می شود هر زمان که بیماری کلیوی است مشکوک یا دوز دقیق داروهای نفروتوکسیک مورد نیاز است.

چه به این معنی که اگر شما 25٪ عملکرد کلیه چپ؟

فرم بالا ما می دانیم که عملکرد کلیه یکی از شاخص بیماری های کلیوی است. از 25٪ ما می توانیم می دانیم که فقط وجود دارد در سمت چپ 25٪ کلیه می تواند به طور معمول کار و کلیه را به طور جدی آسیب دیده است.

در درمانگاه، 25٪ عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری کلیوی است، تحت بسیاری از شرایط، برای افرادی که در این مرحله هستند و دچار علائم جدی آنها توصیه می شود به دیالیز در حال حاضر، اما چیزهایی است که همیشه همان نیست. اگر شما نمی خواهید به دیالیز، طب چینی می تواند کمک به بهتر بدون دیالیز شما زندگی می کنند.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-diagnosis/1511.html





:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه، 25٪ عملکرد کلیه، چه این کار معنی است که اگر 25 درصد عملکرد کلیه چپ ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: